SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE ekopomurje.si
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ekopomurje.si (dalje splošni pogoji poslovanja)so sestavljeni v skladu z Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo, 19/15, 189/21 – ZDU-1M in 18/23 – ZDU-1O; dalje ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; dalje ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom ((Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631; dalje OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov ((Uradni list RS, št. 163/22; dalje ZVOP-2).
PROSIMO VAS, DA SPLOŠNE POGOJE POSLOVANJA PRED UPORABO SPLETNE TRGOVINE PAZLJIVO PREBERETE.
S spletno trgovino upravlja družba BONI – MAT, projektiranje, trženje in proizvodnja, d.o.o., Lendavska 1, SI-9000 MURSKA SOBOTA; matična številka: 1839209000, ki jo zastopata direktorica Urška Bonfarti Babič in prokurist Jožef Bonifarti in ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta od ponedeljka do petka, med 8.00 in 17.00 uro. E poslovanje poteka po telefonu ali preko elektronske pošte.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
S potrditvijo naročila se šteje, da je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
1. Upravitelj spletne trgovine ekopomurje.si in ponudnik storitev e poslovanja je družba
BONI-MAT d.o.o., Lendavska 1, SI-9000 MURSKA SOBOTA
Kontakt:
Telefon : 041-567-794 Urška Bonifarti
E-pošta: info@ekopomurje.si
Delovni čas spletne trgovine:
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan.
Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
2. Uporabnik je oseba, ki uporablja informacijski sistem spletne trgovine ekopomurje.si, torej kupec v spletni trgovini
3. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov ponudnika končnemu uporabniku oziroma kupcu.
Uporabnik se lahko za opravljanje nakupov preko spletne prodajalne registrira, pri čemer pa registracija uporabnika za oddajo naročila ni pogoj.
Za izvedbo registracije pred prvim nakupom je uporabnik dolžan vnesti svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, elektronski naslov). V primeru nakupa s strani podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.
Ob registraciji v spletno prodajalno uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki si ga izbere sam.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane registrirani uporabnik.
Registrirani uporabnik se pred vsakim nadaljnjim nakupom v spletni prodajalni prijavi s svojim uporabniškim imenom in geslom.
Uporabnik posamezen izdelek izbere s klikom "Dodaj v košarico" in nato vpiše število kosov izbranega artikla.
Če želi uporabnik nadaljevati z izbiranjem izdelkov, nadaljuje s klikom "Nadaljuj z nakupom".
Če izdelka v košarici uporabnik ne želi, ga lahko kadarkoli odstrani s klikom "Izbriši".
Število kosov posameznega izdelka lahko uporabnik kadarkoli spremeni s klikom "Osveži".
Ko imate vse kar želite kupiti v košarici, s klikom "Na blagajno".
Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1. vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave ter plačila; 2. pregled in potrditev naročila in 3. potrdilo o oddanem naročilu.
Postopek naročanja lahko uporabnik prekine v vsakem trenutku tako, da zapre okno brskalnika, razen v primeru, da je bilo naročilo že potrjeno z gumbom »Potrditev naročila«. V
tem primeru se za morebitne dodatne informacije uporabnik lahko obrne na ponudnika (kontaktni podatki navedeni zgoraj).
Po zaključku nakupa spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko poročilo s podrobnostmi oddanega naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki).
Po uspešni oddaji naročila bodo izdelki v najkrajšem možnem roku poslani na naslov, ki ga je uporabnik izbral kot naslov za dostavo.
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej v jasni in vidni obliki zagotovilo informacije o:
Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
Ponudnik sprejema sledeče načine plačila:
V primeru plačila po predračunu znaša rok za plačilo izdelkov 15 dni od prejema predračuna.
Originalni račun bo v fizični obliki ali na drugem trajnem mediju uporabniku vročen hkrati z vročitvijo izdelka, oziroma ob prevzemu blaga na dogovorjenem prevzemnem mestu.
Pri poslovanju z javnim sektorjem se izda e-račun, zato se račun v fizični obliki ne pošilja naročniku.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Naročeni izdelek se uporabniku lahko dostavi po pošti ali z osebnim prevzemom v skladišču ponudnika.
Za osebni prevzem v skladišču se mora uporabnik najaviti en dan prej na tel. št. 00386 41 567 794.
Po pošti dostavlja izdelke Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.
Ponudnik zagotavlja dostavo izdelkov po pošti na območju Slovenije, Hrvaške in Avstrije.
V kolikor rok dostave posameznega izdelka znaša več kot 5 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca.
Ponudnik za izdelke iz spletne prodajalne zagotavlja garancijo:
Za ostale izdelke, ki niso tehnično blago in zanje ni predpisana obvezna garancija, ponudnik zagotavlja garancijo v trajanju najmanj 1 mesec od vročitve pošiljke.
Ponudnik po preteku garancijskega obdobja še 5 let zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate proti plačilu.
Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnem vročitve naročenega izdelka.
Uporabnik uveljavlja pravice iz garancije skladno z navodili za uveljavljanje garancije, ki so priložena izdelku. Za uveljavljanje garancije uporabnik kontaktira prodajalca za nadaljnji postopek. Izdelek je potrebno vrniti po pošti ali ga dostaviti na prevzemno mesto v originalni embalaži s priloženim računom ter izpolnjenim garancijskim listom. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne bo sprejel.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima uporabnik – potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka, teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije zgolj stroške vračila blaga.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.
Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov, v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.
Če je potrošnik izdelek že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku oziroma od njega pooblaščeni osebi za prevzem, najpozneje v 30 dneh od obvestila potrošnika o odstopu.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke od cenovno najugodnejše standardne pošiljke, ki jo ponuja ponudnik.
Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe nosi potrošnik.
Ponudnik jamči, da izdelki iz spletne prodaje izpolnjujejo objektivne in subjektivne zahteve za skladnost blaga, skladno z določili ZVPot-1.
Ponudnik odgovarja potrošniku za neskladnosti, ki jih je imel izdelek v času dobave in ki se pokažejo v dveh letih od dobave.
Domneva se, da je neskladnost obstajala že v času dobave, če se pokaže v 1 letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo izdelka ali naravo neskladnosti.
V primeru neskladnosti ima je potrošnik pod pogoji in v sledečem vrstnem redu, upravičen:
V vsakem primeru ima potrošnik pravico zahtevati povrnitev stroškov, zlasti stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo potrošniku zaradi uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik osebnih podatkov ne shranjuje.
Z nakupom v spletni trgovini uporabnik izrecno soglaša, da ponudnik osebne podatke, ki jih uporabnik posreduje ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shrani in jih uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-2.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
Oglasna sporočila ponudnika bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
ŽELIMO VAM PRIJETNO NAKUPOVANJE!